Hvordan opsætter jeg min mail på min mobiltelefon efter min mail er flyttet til skyen hos Microsoft?
Når din mail flyttes til ExchangeOnline, vil din mail på telefonen stoppe med at virke i det øjeblik skiftet foretages. Derfor skal du fjerne din nuværende mailkonto og sætte din mail op på din mobiltelefon igen efter skiftet.
Sådan fjerner du din mailkonto fra din mobiltelefon (vælg en af følgende):
- Android: Fjern konto fra Android – Support-IT Network (sit.dk)
- iPhone: Fjern konto fra iPhone – Support-IT Network (sit.dk)
Sådan sætter du din mailkonto op på din mobiltelefon (vælg en af følgende):
Bemærk: Hvis du skal tilgå delte/fælles postkasser fra din mobiltelefon, skal du vælge at opsætte din mail i Outlook app’en fremfor den integrerede app.
- Android: Microsoft 365 mail – Outlook på Android – Support-IT Network (sit.dk)
- iPhone – Outlook app: Microsoft 365 mail – på iPhone via Outlook app – Support-IT Network (sit.dk)
- iPhone – integrerede mailapp: Microsoft 365 mail – i iPhones integrerede mailapp – Support-IT Network (sit.dk)