1. Forside
  2. Microsoft 365
  3. Office 365 – opsætning af Outlook i Windows

Office 365 – opsætning af Outlook i Windows

Hvordan aktiverer jeg Office 365 i Windows?


Klik på Start(1) og skriv Outlook i søgefeltet (2). Klik på Outlook for at åbne programmet (3).

Din mailadresse er indtastet på forhånd på fjernskrivebordet. Klik Opret forbindelse (4).

Er du ikke på fjernskrivebordet men på din egen pc, indtast da din mailadresse.*

Indtast din adgangskode til din mail (5). Sæt flueben i Husk mine legitimationsoplysninger (6). Klik OK (7).

Fjern fluebenet i Konfigurer også Outlook Mobile på min telefon (8). Klik Udført (9).

Office 365 starter nu en opsætningsguide. Klik på Log på (10).

Indtast din mailadresse (11). Tryk Næste (12).

Indtast din adgangskode til din mail (13). Klik Log på (14).

Sæt flueben i Tillad, at min organisation administrerer min enhed (15) og klik Ja (16).

Klik på Acceptér og start Outlook (17).

Outlook er nu færdigkonfigureret.


Opdateret d. 7. december 2020

Var denne vejledning nyttig?

Send kommentar