Hvordan installerer jeg Office 365 på min lokale PC?
Med et Office365 abonnement er det tilladt at installere officepakken på din lokale computer.
Du skal være opmærksom på, at hvis du ikke har modtaget et separat login til Office365, skal du benytte dine normale loginoplysninger; mailadresse og kode.
Hvis du er ny bruger og ikke har modtaget et separat login, skal du først logge på webmail – mail.hosit.dk eller fjernskrivebordet og skifte din kode, før du kan logge på din Office365 konto.
Sørg for at du er på din lokale PC, minimer fjernskrivebordet eller log af i startmenuen.
Åbn din browser og gå til adressen portal.office.com
Log ind med din Office365 konto. Ved at indtaste din mailadresse (1) og adgangskode (2).
Tryk Log på (3).
Klik på Installer Office 2016 (4).
Tryk på Kør (5).
Tryk på Ja (6) til at programmet/appen må foretage ændringer på din PC.
Når Office er installeret kan programmerne søges frem under Start.