Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål omkring vores support:
Det kan du gøre på to måder. Du kan enten anvende søgefunktionen og søge efter ord, der relaterer sig til din IT-udfordring, eller du kan vælge den kategori, der relaterer sig til din IT-udfordring og finde den rette vejledning i listen.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores Self Service Portal med nye vejledninger og funktioner. Hvis der mangler en vejledning eller du har forbedringsforslag, så send os gerne en kommentar på portalen, så vil vi gøre vores bedste for at tage højde for det.
Så kan du oprette en ticket hos os. Det kan gør du ved enten af udfylde vores kontaktformular eller sende en mail til mailadressen support@sit.dk, hvor du beskriver din IT-udfordring. Derefter vil du blive kontaktet af vores Hotline.
Så er du meget velkommen til at kontakte vores Hotline. Vores Hotline består af en flok dygtige supportere, som meget gerne vil hjælpe dig.
Vi har fast bemanding på vores Hotline alle hverdage.
Mandag-torsdag: kl. 09.00-16.30
Fredag: kl. 09.00-16.00
Ved absolut akutte udfordringer er du velkommen til at ringe udenfor åbningstiderne. Denne service går udover jeres abonnement, og faktureres derfor oveni abonnementsprisen.